Kuna töötukassa Jõhvi büroo töötaja jäi koroonasse, võtab asutus ühendust kõigi klientidega, kes nakatunuga pikema aja jooksul kokku puutusid.
Tuvastatud on töötukassa töötajad, kes puutusid kokku haigestunud kolleegiga ja nende tervislikku olukorda jälgitakse. Kuna positiivse proovi andnud töötajal oli kontakte ka töötukassa Kiviõli bürooga, peatatakse järgmiseks kaheks nädalaks nii Jõhvi kui ka Kiviõli büroos kohapeal klientide nõustamine ja teenindamine. Töö liigub eelkõige e-kanalitesse ja nõustamisi saab teha ka telefoni tee. Klientidega, kellega on järgmiseks kaheks nädalaks lepitud kokku kohtumine, võtab töötukassa ühendust, et leida uus aeg ja kohtumisviis.
Ülejäänud töötukassa esindused on klientidele avatud, kuid arvestades võimalikku viiruseohtu, palutakse avaldusi esitada eelkõige e-töötukassa, e-kirja või telefoni teel. Kui inimene vajab abi mõne toimingu juures, siis juhendatakse teda kirja või telefoni teel.