TALLINN, 2. märts, BNS – Liikuvat autopesu pakkuv idufirma UpSteam kasvatas mullu müüki 170 protsendi võrra ning asub sel aastal lihtsustama oma ärimudelit.

Esimese sammuna lõpetatakse veeta meetodil autode pesemine. Otsusega võetakse ette maine parandamine ning loodetakse lihtsustada oma ärimudelit, millega saaks juba käesoleva aasta sees alustada laienemist võõrturgudele, teatas UpSteam.

Varasemalt on UpSteam pakkunud kolme eritüüpi teenust: pesukaubikud, millega pestakse autosid kohapeal; transfeer-pesemine, mille käigus viiakse kliendi auto ise pesulasse ning “veeta pesemine”, mispuhul pesti autosid 2–3 liitri spetsiaalse pesušampooniga otse kliendi parkimiskoha peal.

“Tavalise survepesu ja veeta meetodi eripärade kommunikeerimine osutus liiga keerukaks. Teenuse osakaal meie käibest on väike ning ülejäänud teenustüübid näitavad ka paremaid numbreid. Otsustasime veeta pesemise oma valikust üldse ära kaotada,” märkis UpSteami tegevjuht Martin Kristerson.

Kuna transfeer-pesu tarbijaskond kasvab kõige jõudsamalt, ning on õigustanud ennast ka äriliselt, siis hakatakse rohkem rõhku panema transfeer-teenusele. Lisaks praegusele Avala ärihoones asuvale pesulale võeti juurde 2 uut statsionaarset pesulat – Tammsaare Ärimajja ning Välja 20 aadressile Kristiines.

Ettevõte loodab käesoleval aastal jõuda Tallinna näitel võimalikult kiiresti kasumliku ja skaleeritava ärimudelini. “Täna oleme sellele üsna lähedal, kuid enne kui saame uusi sihtriike välja hõigata, peame oma ärimudelit lihtsamaks fileerima ehk hakkame rohkem rõhku panema äri võitvatele elementidele,” lisas Kristerson.

2017. aasta alguses asutatud UpSteam on loonud platvormi, kust nii erakliendid kui ka firmad saavad oma sõidukitele tellida autopesu ilma pesulas käimisele aega kulutamata. UpSteam on pesnud juba üle 60 000 auto nii Talinnas, Tartus kui ka Helsinkis. 

POSTITA KOMMENTAAR

Palun sisesta kommentaar !
Palun sisesta oma nimi