Rail Balticu Eesti põhitrassi tehnilise projekteerimise ja projekteerimise järelevalveteenuse hanke võitnud pakkumiste kogumaksumus on 28,9 miljonit eurot. 

Kõigi võitnud pakkumiste hind jäi seejuures eraldatud eelarve piiresse, teatas RB Rail. Kokku esitasid kohalikud ja rahvusvahelised ettevõtted 25 pakkumist.

Kolm parimat pakkumust hõlmavad kogu 212 kilomeetrise Rail Balticu põhitrassi Eestis, sealhulgas 15 raudteesilda, 40 maanteeviadukti, 24 raudteeviadukti ja 24 loomade läbipääsu. 

“RB Rail AS-il õnnestus teenused saada konkurentsivõimelise hinnaga. Samal ajal hoidsime teenuste nõutavat kvaliteeditaset, andes hindamiskriteeriumides just kvaliteedile olulise kaalu,” märkis RB Raili hankejuht Kristjan Piirsalu pressiteates.

“Tänu aktiivsele tutvustustööle ja tööstusharu kaasamisele on meil õnnestunud meelitada Rail Baltica hangetel osalema mitmed mainekad rahvusvahelised ettevõtted. See omakorda aitas luua eluterve konkurentsi ja kandis hoolt selle eest, et teenus jääks eelarve piiresse,” lisas ta. 

Pärnu-Rapla trassilõigu projekteerimise ja järelvalve teenuse hankele esitati neli pakkumist, võitjaks osutus 6,8 miljoni euro suuruse hankega rahvusvaheline inseneeriafirma IDOM. Sama ettevõte osutus ka Tallinn-Rapla lõigu hanke võitjaks, pakkumise maksumus on 11,4 miljonit eurot. 

Eesti-Läti piirist Pärnusse ulatuva trassilõigu projekteerimis- ja järelvalve teenust hakkab osutama Saksa ettevõte Obermeyer Planen + Beraten GmbH ja Hispaania Prointec S.A. Ühispakkumise kogumaksumus on 10,8 miljonit eurot. 

RB Rail AS on Eesti, Läti ja Leedu ühisettevõte, mis on loodud, et koordineerida Rail Baltic projekti elluviimist – taristu ehitamist kiirraudteeliinile Tallinnast Leedu-Poola piirini. Ettevõtte tegevusvaldkonnad on raudteeliini projekteerimine, ehitamine ja turustamine.

POSTITA KOMMENTAAR

Palun sisesta kommentaar !
Palun sisesta oma nimi