Kantar Emori läbi viidud uuringust selgus, et noorema, kuni 24-aastase kaupleja jaoks on tähtsam, et tema teenusepakkuja kauplemisel ja investeerimisel väärtustaks rohelist mõtteviisi.

Uuringu tellinud Admiral Marketsi tegevjuhi Sergei Bogatenkovi sõnul on mõistetav, kuidas noorem generatsioon peab jätkusuutlikumat ja rohelist käitumis- ja mõtteviisi oluliseks.

“Ühiskonnas kõlab järjest enam debatt kliimasoojenemise teemal ja kindlasti oli kevadine eriolukord see, mis muutis avalikkuse suhtumist. Ühelt poolt on vaja uut algust majanduses toimuvale, ent samas on praegune hea võimalus üle vaadata see, kuidas väärtustame keskkonda meie ümber,” ütles Bogatenkov pressiteate vahendusel.

Rohelist mõtteviisi peab oluliseks 39 protsenti vastanutest, ent üksnes 8 protsenti nõuab seda teenusepakkujalt, keda kasutab investeerimisel ja kauplemisel.

Uuringust selgus, et kuigi tarbija jaoks on oluline, et teenusepakkuja väärtustab rohelist mõtteviisi ja sotsiaalset vastutust, ei ole see konkreetse teenusepakkuja valikul otsustav.

Tegevjuht nentis, et Kantar Emori uuringust ilmnes, kuidas rohelise mõtteviisi ja sotsiaalse vastutuse väärtustamine on inimestele küll oluline, kuid see ei mõjuta märkimisväärselt teenusepakkuja valikut – sellise vastuse andis 39 protsenti küsitletutest.

Kantar Emori uuringust selgus, et kõige vähem peavad rohelist mõtteviisi ja sotsiaalset vastutust teenusepakkuja valikul oluliseks 50- kuni 64-aastased finantsteenuse kasutajad.

Samuti peavad naised teemat tähtsamaks kui mehed. Kui meestest peab rohelist lähenemist finantsteenuse kasutamisel oluliseks, kuid mitte otsustavaks, 34 protsenti vastanutest, on sama näitaja naiste hulgas 44 protsenti.

POSTITA KOMMENTAAR

Palun sisesta kommentaar !
Palun sisesta oma nimi