Tervisetoodete bränd Lumiorav pakub oma magneesiumiveega tervislikumat alternatiivi kohvile ja energiajookidele.

Kuigi üldine nõudlus tervislike jookide järele on tõusmas, puudub tänaseni Eestis kodumaine puhta ja hea maitsega magneesiumivesi. Selle tühimiku täitmiseks ja suurema turuosa haaramiseks on ettevõte kaasamas investoreid Fundwise’i ühisrahstusplatvormil.

Magneesium mõjutab kõiki ainevahetusprotsesse, ometi kannatab enamus inimesi magneesiumipuuduse all. See kahjustab elukvaliteeti ja võib põhjustada tõsisemaid tervisehädasid.

„Viimase kümne aastaga on pudelivee müük Eestis kasvanud üle kahe korra. Tarbijad otsivad üha enam tervislikke karastusjooke, mis oleks rikastatud vitamiinide ja mineraalidega. Turul küll leidub kõrge magneesiumisisaldusega mineraalvett, kuid enamasti on see soolase maitsega, mis on paljudele vastumeelne,“ ütles Lumiorava tegevjuht  Andres Randma. Tänaseks on tootjal valminud juba esimene partii ning saavutatud ka kokkulepped edasimüüjatega.

Idee tuua müügile Eesti esimene kodumaine, puhas ja virgutav magneesiumivesi tekkis eeskätt seetõttu, et eri andmetel kannatab 75-90% inimestest pideva magneesiumipuuduse all ja sellega võivad kaasneda lihaskrambid, unetus, väsimus, peavalud või koguni raskemad haigused nagu diabeet, depressioon ning infarkt. „Enamasti ei saa keha toidust piisavalt magneesiumi, et kaasaegse stressirohke elutempoga sammu pidada. Samas on just see aine ülioluline iga täiskasvanu jaoks jaeriti tähtis sportlastele, lapseootel ning rinnaga toitvatele emadele ja kasvueas lastele,“ selgitab Randma.

Lumiorava pooleliitrine magneesiumivesi katab 90% inimese päevasest magneesiumivajadusest. „Laialdaselt tarbitud kofeiini ja suhkruga energiajoogid vähendavad väsimustunnet ajutiselt ning sedagi keha energiavarude arvelt. Seevastu magneesium aitab rakkudel taastuda ja uut energiat toota, mistõttu on meie toode konkurentidest mitu sammu ees,“ ütles Randma. Mõistliku hinnaga magneesiumirikas ja meeldivalt hapuka maitsega vesi sobib tema sõnul nii igapäevaseks tarbimiseks kui ka sportides pruukimiseks.

Randma sõnul on magneesiumivesi alles esimene samm. Pikemas perspektiivis on plaanis tootevalikut täiendada üha uute Lumiorava toodetega. Uue toote jõuliselt Eesti turule toomiseks ja samas ekspordiks valmistudes,  otsustas Lumiorav käivitada Fundwise’i platvormil ühisrahastuskampaania, millega tahetakse väikeinvestoritelt kaasata vähemalt 99 000 eurot. „Inimeste teadlikkus on kasvamas ja üha enam eelistatakse tavalistele karastusjookidele vitamiinide ning mineraalidega rikastatud vett. Kui 2013. aastal moodustas vitamiinivee müük koguturust 0.1%, siis 2017. aastaks oli see juba 4.4%,“ on Randma toote müügipotentsiaalis veendunud. “Lisaks on Lumiorava virgutav magneesiumivesi tõesti maitsev ja kahtlemata tuntava kasuteguriga.”

POSTITA KOMMENTAAR

Palun sisesta kommentaar !
Palun sisesta oma nimi