Eesti kapitalil tuginev moeettevõte Estie OÜ plaanib Fundwise’i platvormil kaasata ühisrahastuse abil kuni 300 000 eurot.
Kampaania kestab tänavu 30. juunini. Investori kohta on võimalik investeerida 250 kuni 150 000 eurot, pakutav osalus on 7,89 kuni 14,63 protsenti. Miinimumeesmärgiks on Estie seadnud 150 000 eurot, selgus ettevõtte kampaania kirjeldusest Fundwise platvormil.
Kampaania alguses on registreeritud osakapitali nominaalväärtus 2500 eurot. Hiljuti tehtud lisaemissioon on registreerimisel; kui see on lõpetatud, kasvab osakapitali nominaalväärtus 7000 eurole. Ettevõtte praegune väärtus on hinnanguliselt 1,75 miljonit eurot. Juhul kui kampaania osutub edukaks, võib see ulatuda 1,9 kuni 2,05 miljoni euroni.
ÉSTIE kaubamärk on ettevõtte teatel registreeritud nii Euroopas kui ka Hong Kongis ning brändi all on tooteid müüdud lisaks Eestile juba Ühendkuningriikides, Soomes ja USA-s. “Meie eesmärk ühisrahastuse kogumisel on koheselt kanda kinnitada välisturgudel. Strateegiliste punktidena näeme Rootsit, Norrat ja Hong-Kongi, kus juba müügiagentide kaudu ka töötame,” sõnas Estie tegevjuht Samuel Vard pressiteates.
Fundwise’i platvormil kaasatav kapital on vajalik tootevaliku värskendamiseks ja laiendamiseks ning uue kollektsiooni väljatöötamiseks, mida edasimüüjatele pakkuda. “Kui soovime oma brändi edukalt välismaal müüa, peame täiendama oma laovarusid, tõstma turundusmahte, kaasama spetsialiste välisturgudele sisenemiseks ning välja arendama interaktiivse veebipoe,” selgitas juhatuse liige Hains Tooming.
Ettevõtte asutajate hinnangul on ligikaudu 20 protsenti luksusklassi segmendi vajadusest praegu täitmata, sest Prantsusmaa ja Itaalia suured moemajad lähtuvad oma disainis eeskätt Lõuna-Euroopa ilmastikuoludest ja renessansist. Nende sõnul on Aasia üha teadlikum Põhja-Euroopa disainist ja kvaliteedist ning huvi siinsete toodete vastu on kasvav.
Kolmapäevase seisuga on Estie OÜ kampaanias huvi märgitud 4000 euro mahus ehk 3 protsenti kampaania lõppeesmärgist.