Eesti teadvelolekurakendus Synctuition tõusis maikuu seisuga juhtiva rakenduste analüütikaplatvormi App Annie andmetel USA mindfulness- segmendis populaarsuselt kolmandale kohale.
Synctuitionit edestavad nüüd vaid kaks globaalse haardega miljardi-dollari rakendust, kuid siiani iseseisvalt tegutsenud ettevõte on juba läbirääkimistes globaalsete investeerimisfondidega.
Aprillis teatas Eesti iduettevõte Synctuition oma erakordsest edust USA turul ning kasutajate arv kerkib endiselt. „Oleme suutnud hoida oma kasvu ning kui aprillis olime populaarsuselt edetabelites neljandal kohal siis tänaseks oleme tõusnud teadvelolekurakenduste esikolmikusse. Tuhandete konkureerivate äppide seas jääme täna alla vaid Calm’ile ja Headspace’ile, mis on mõlemad 8 aastat turul tegutsenud miljardi-dollari ettevõtted samas kui meie oleme nii kaugele jõudnud oma vahendite ning vaid 1,5 aastaga,“ ütles Synctuitioni kaasasutaja Allan Eesmaa võrreldes USA suurtega rinda pistmist Taaveti-Koljati heitlusega.
Synctuition on ka laiemas spordi ja terviserakenduste kategoorias jõudnud USA TOP 20-sse ning see on äratanud tähelepanu üha uute potentsiaalsete investorite ja koostööpartnerite hulgas. „Veame läbirääkimisi mitme kõrgeprofiililise investeerimisfondiga, kuid praegu on veel vara konkreetseid nimesid mainida,“ lisab Eesmaa.
Asutajate hinnangul on osalt Synctuitioni populaarsusele andnud tõuke käimasolev koroonakriis, kus paljud inimesed otsivad võimalust kodustes tingimustes lõõgastumiseks. „Olgu põhjuseks töömured, pikad nädalad koduseinte vahel lastega või kasvõi igapäevane pidev negatiivne uudisfoon – inimesed otsivad võimalust end kasvõi paarikümneks minutiks „välja lülitada“ ning just seetõttu ongi paljud leidnud abi Synctuitioni heliteraapiast,“ selgitab Eesmaa lisades, et ettevõte peab oma lubadust ning eriolukorra tõttu on rakendus esimese juunini Eesti elanikele endiselt tasuta.