2019. aastal kerkis Soome kiirtoiduketi Hesburgeri müügikäive Eestis 28 miljoni euroni, mida oli 14 protsenti rohkem kui aasta varem.
2019. aastal käis Hesburgeri restoranides Baltikumis kokku 25,6 miljonit klienti. Müük kasvas aastaga 12,5 protsenti 89 miljoni euroni. Lätis kasvas müük 11 protsenti 29 miljoni euroni ja Leedus 12 protsenti 32 miljoni euroni, teatas Hesburger.
Tänavu keskendub ettevõte restoranide digitaliseerimisse ja renoveerimisse, avades Eestis sel sügisel ka ühe uue restorani Narvas.
Hesburgeril on Eestis 48 restorani. Baltikumis tervikuna on 154 restorani, töötajaid on seejuures 1800. Kokku on maailmas 498 Hesburgeri restorani üheksas riigis, lisaks Soomele ja Baltikumile ka Venemaal, Valgevenes, Ukrainas, Saksamaal ja Bulgaarias.
Hesburger on 1966. aastal Soomes rajatud perefirma, mille asutajateks on Heikki ja Kirsti Salmela.