Euroopa otsemüüjate seas läbiviidud uuringu kohaselt on 78 protsenti otsemüügiäris tegutsevatest inimestest oma äritegevusega rahul.

78 protsenti valdkonnas tegutsevatest inimestest moodustavad naised. See on kolm korda kõrgem näitaja kui Euroopa traditsioonilises ettevõtluse sektoris keskmiselt, teatas Balti Otsemüügi Assotsiatsioon.
 
73 protsenti otsemüügiga tegelejatest on 25–54-aastased inimesed, veidi vähem ehk 19 protsenti on üle 55-aastased ning 8 protsenti kuni 24-aastased. Aktiivne otsemüügikarjäär kestab keskmiselt kuus aastat, selgus uuringust.
 
“Pelgalt Eestis tegutseb otsemüügiga ligikaudu 45 000 inimest, kelle käive ületas tunamullu 49 miljoni euro piiri ning väga suur osa nendest tegeleb sellega oma põhitöökoha kõrvalt,” ütles Balti Otsemüügi Assotsiatsiooni peasekretär Gintautas Zaleckas pressiteate vahendusel.

2018. aastal Euroopa Otsemüügi Assotsiatsiooni korraldatud otsemüügi teemalises uuringus osales üle 30 000 otsemüügiga tegeleva inimese. Uuring viidi läbi kahe kuu jooksul 11 riigis üle Euroopa.

Otsemüük on tarbekaupade ja teenuste turustamine otse tarbijale inimeselt inimesele, printsiibil, mis leiab üldjuhul aset tarbija või võõrustaja kodus, tarbija töökohas või muudes paikades, mis ei ole seotud püsivate jaemüügi kohtadega.

Vastavalt Euroopa Otsemüügi Assotsiatsiooni andmetele oli 2018. aastal Euroopa Liidu maades otsemüügifirmade kogukäive üle 29,7 miljardi euro ning otsemüügiga tegeles üle 6,8 miljoni inimese.

Baltimaades tegutseb otsemüügi sektoris rohkem kui 190 000 inimest ning 2018. aastal kasvas Balti riikide otsemüügi käive 198 miljoni euroni.

Eesti Otsemüügi Assotsiatsioon on riiklik vabatahtlik mittetulunduslik kaubandusühing, mis ühendab tarbijatele otse müüdavaid tooteid ja teenuseid tootvaid ja turustavaid ettevõtteid. 2010. aastast teevad kõik Baltikumi otsemüügi assotsiatsioonid tihedat koostööd ning tegutsevad ühe üksusena.

POSTITA KOMMENTAAR

Palun sisesta kommentaar !
Palun sisesta oma nimi