Kohvifirma pakub Hiinas tugevat konkurentsi ülemaailmsele Starbucks kohvikute ketile ning on nüüd otsustanud alustada tegevust ka teistel suurematel turgudel.

Luckin Coffee alustab koostööd Americana Group’iga, et luua suurim kohvi jaemüügiga tegelev ettevõte Lähis-Idas ning Indias. Americana Grupp’i kuulub hetkel ligi 1 900 müügikohta kogu Lähis-Idas, mis tegutsevad praegu erinevate kiirtoidu kaubamärkide all, sealhulgas KFC, Red Lobster, Olive Garden, Krispy Kreme ja isegi Starbucks ‘UK rivaali Costa Coffee nime all.

Luckin ja Americana allkirjastasid esmaspäeval Pekingis vastastikuse mõistmise ühisettevõtte memorandumi, ütles Hiina poole esindaja.

“See koostöö esindab Luckin Coffee’i esimest sammu Hiina juhtivate toodete maailma toomiseks,” lisas avalduses Jenny Qian Zhiya.

Jubas praegu võitleb Luckin Hiinas Starbucks’iga, avades viimase kahe aasta jooksul tuhandeid müügipunkte. Praegu on neil Hiinas ligi 3 000 müügipunkti 40 erinevas linnas. Plaan on suurendada müügipunktide arvu käesoleva aasta lõpuks 4 500-ni. See muudaks neid Hiina suurimaks kohviketiks (Starbucksil on hetkel Hiinas veidi vähem kui 3 800 kauplust).

Pildi allikas: shutterstock.com

Luckin ei ole oma globaalsetest ambitsioonidest kunagi erilist saladust teinud, valides oma aktsiate esimeseks avalikuks pakkumiseks just New Yorgis börsi. Refinitivi andmetel oli selle pakkumise maht ligi 645 miljonit dollarit.

Lähis-Ida on Starbucksi (SBUX) peamine turg, kus neil on 202 kauplust Dubais, 191 kauplus Saudi Araabias ja 151 Kuveidis. Indias on neil koostöös Tata’ga 146 kauplust.

Seega seisab Starbucks’i rahvusvaheline äri hetkel silmitsi mitmete suurte väljakutsetega. “Piirkonnas valitseb pidev surve,” ütles Starbucksi tegevuse Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika president Martin Brok eelmise kuu lõpus.

Pildi allikas: shutterstock.com

POSTITA KOMMENTAAR

Palun sisesta kommentaar !
Palun sisesta oma nimi