Ei ole vahet, kas tegu on digitaliseerimise, mugavuse või sportlikkusega – elegantse vormiga Audi A6 on multitalent luksusklassi autode seas.
Ülatuslikud ühenduvus- ja juhiassistentide lahendused annavad tunnistust intelligentsusest. Sarnaselt mudelitega A8 ja A7 Sportback on ka A6 uue disainikeele väljendusrikas toetaja.
uue Välisilme puhul torkavad silma tasakaalus proportsioonid
Pingul pindade, teravate servade ja silmatorkavate joontega äriklassi sedaan annab edasi oma eripära: sportlik elegants, kõrgtehnoloogia ja keerukus detailides. Välisilme puhul torkavad silma tasakaalus proportsioonid – pikk kapott, pikk teljevahe ja lühikesed üleulatused. Madalal paiknevast laiast Singleframe iluvõrest, lamedatest esilaternates ja võimsatest kontuuritud õhusisselaskeavadest õhkub sportlikkust.
Uue A6 interjööris valitsevad mustad paneelid – lihvitud välimus, mis väljendab selle äriklassi auto tehnilist pädevust ja digitaalset iseloomu.
Sellega luuakse pingevaba salongiõhkkond disainikeeles, mis mõjutab lakoonilise ja asjalikuna. Elegantne näidikupaneel ning rahulik ja pidev horisontaaljoon loovad õhulise ruumilisuse mulje. Keskkonsool on suunatud juhile; ka ülemine puudutustele reageeriv „MMI touch response” on kergelt vasakule poole kaldu. Kuvar aktiveeritakse ukse avamisel; selle graafiline kasutajaliides tundub napp, sobitudes kogu sisekujundusega.
Täiesti uued istmed rõhutavad veelgi Audi A6 kui elegantse pikkadeks sõitudeks mõeldud mudeli karakterit. Kohandatud kontuuristmed on ulatuslikult reguleeritavad ja ülimalt mugavad.
Uued ja täiustatud juhi abisüsteemid kehtestavad uued standardid luksusautode klassis
Parkimis- ja garaažipiloodid, mis aasta jooksul valikusse lisanduvad: piloodi abil manööverdatakse sedaan iseseisvalt parkimiskohale või garaaži ja sealt välja. Juht võib autost enne nutitelefoni laaditud rakenduse myAudi käivitamist autost välja tulla ja protsessi jälgida. Selleks peab juht vastavat funktsiooninupuu all hoidma.
Euroopas tuleb müügile üks diisel ja teine bensiinimootor.
Bensiiniauto (kombineeritud kütusekulu, l/100 km: 7,1-6,7; kombineeritud CO2 heited g/km: 161-151) mootor on 3.0 TFSI. V6 turboülelaaduriga mootor kiirendab selle äriklassi sedaani nullist 100 kilomeetrini tunnis 5,1 sekundiga pöördemomendiga 250 kW (340) hj) ja 500 Nm; elektroonikaga piiratud tippkiirus 250 km/h on pelgalt tehniline küsimus. 3.0 TDI mootor võimsusega 210 kW (286 hj) pakub sarnast tulemust (kombineeritud kütusekulu, l/100 km: 5,8-5,5; kombineeritud CO2 heited g/km: 150-142), pöördemoment väntvõllil on 620 Nm.
Seega on sõidumugavust, uut disaini ja tehnilisi valikuid kuhjaga. Kindlasti on see tubli täiendus moodsate ja mugavate äriklassi sedaanisde hulgas. Kel huvi, siis uus Audi A6 Limousine on Eestisse saadaval juba alates juunist.