Pressinõukogu arutas AS-i Selver kaebust Kanal 2 saates „Kuuuurija“eetris olnud saatelõigu peale ja otsustas, et saade ei rikkunud head ajakirjandustava.

6. mail eetris olnud saade räägib Selveri töötajast, kelle tegevust tajub osa külastajaid pealetükkivana ning abi pakkumisena viisil, mida kliendid ei soovi, edastas pressinõukogu. Väidetavalt on kliendid esitanud ka sellekohaseid kaebusi Selverile, kes seda eitab.

Selver kaebas pressinõukogule, et saatelõigus kõneldud töötaja kohta ei ole Selverile viie aasta jooksul esitatud ühtegi kaebust, mida on kinnitanud ka sisejuurdlus. Selver märkis, et ükski saates kajastatud episood ei ole sellisel kujul tõestust leidnud nagu saates näidati.

“Kuuuurija” vastas, et võttis töötajaga ebameeldivana tajutud olukorda sattunud inimestega ühendust ja need inimesed kinnitasid, et on Selveri poole pöördunud ja saanud sealt tõrjuva hoiaku osaliseks.

Pressinõukogu otsustas, et “Kuuuurija” ei eksinud ajakirjanduseetika koodeksi vastu. Pressinõukogu hinnangul sai Selver võimaluse esitatud etteheiteid põhjalikult kommenteerida, võimaluse soovi korral dokumentaalsete materjalidega klientide väidetut ümber lükata, kuid esitas vaid formaalse kirjaliku vastuse.

POSTITA KOMMENTAAR

Palun sisesta kommentaar !
Palun sisesta oma nimi