TALLINN, 14. veebruar, BNS – 4.–8. mail toimuv rahvusvaheline muusika- ja linnafestival Tallinn Music Week (TMW) avalikustas tänavuse tunnuskujunduse.
Kujundus visualiseerib kontrastse värvipaleti ja dünaamiliste elementide “tantsu” kaudu mõtet muusikast ja kultuurist kui ühisest ja ühendavast mänguväljast, kuhu kõik on teretulnud kohtuma ja dialoogi pidama.
“TMW-l põimuvad erinevad žanrid ja identiteedid, ühendajaks jätkusuutlikud, tulevikku suunatud mõtted ja teod,” ütles uue tunnuskujunduse autorist graafiline disainer Vello Lutter. “Festivali visuaalne identiteet peab olema julge, eristuv ja integreeritav erinevates formaatides. Tänavust kujundust kannavad abstraktsed vormid, mis tähistavad erinevate ideede ja vaadete vahelist dialoogi keskkonnas, kus kõigile on ruumi. Kontrastsetes toonides kujundeid ühendab nende puutepunktides toimuv “tants” ning aeg-ajalt moodustuvad viskoosselt liikuvate elementide vahel valged “üksmeele alad”.”
Lutter lisas, et visuaalide värvikombinatsioonid on valitud selliselt, et oleks tunnetav nii abstraktsete vormide kontrastsus kui ka oleks selgesti loetav kõrgemal kihil asuv valge tekst. “Lõpptulemuseks on värske ja julge tervik.”
Uue tunnuskujunduse on esmaspäevast saanud ka disainiagentuuri Velvet välja töötatud TMW 2022 veebileht.
TMW 2022 toimub 4.–8. mail üle Tallinna, mis kannab alates tänavusest aastast UNESCO muusikalinna tiitlit. Festival koosneb kolmest peamisest programmiosast: muusikafestivalist, muusikavaldkonna konverentsist ning tasuta linnafestivalist.
6.–7. mail Nordic Hotel Forumis, klubis HALL ja digisilla vahendusel toimuva TMW konverentsi kandev teema on uues normaalsuses jagatud ruumi kujundamine, mis ühendab andmepõhise tehnoloogia ning valdkondliku ja ühiskondliku dialoogi. Luubi alla võetakse nii kultuuripoliitika, jätkusuutlik ettevõtlus kui ka piirkondlikud turud ja rahvusvahelised koostöövõrgustikud. Käsitletatkse NFT-tokeneid ja metaversumit, muusika ja neuroteaduse suhteid ning muusika mõju jätkusuutlike linnade, kollektiivse teadvuse ja inimõiguste kujundamisel. Konverentsi esimeste avalikustatud esinejate seas on plaadifirma Bella Union asutaja ja omanik Simon Raymonde, britpopi publitsist Jane Savidge, Mute Song tegevjuht David McGinnis ja Live Nation Eesti tegevjuht Eva Palm.
Kogu TMW programm kuulutatakse välja järk-järgult veebruarist aprillini. Muusikaprogramm avalikustatakse 1. märtsil.
Konverentsile ja festivalile pääsme tagav PRO pass hinnaga 175 eurot, muusikafestivalile kohapealse pääsu tagav festivalipass hinnaga 55 eurot ja konverentsi veebipass hinnaga 60 eurot on müügil TMW veebipoes
TMW festivali korraldab Shiftworks OÜ koos paljude partnerite ja kaaskorraldajatega. Strateegiline partner muusikavaldkonnas on Music Estonia.