E-poodide tellimuste arv on eriolukorra ajal märkimisväärselt kasvanud, poed on palganud lisatööjõudu ning vabu ette tellimise aegu praktiliselt ei ole. 

Maxima grupi e-poe Barbora tegevjuht Deniss Osmani sõnul täidab e-pood juba kolmandat nädalat igapäevaselt sadu tellimusi. “Oleme oma süsteemis hetkel ettetellimise aja piiranud nelja päevaga, et tagada parim tarnekindlus ning mitte tekitada nädalapikkust või pikematki järjekorda,” ütles Osman BNS-ile. 

“Ehk teisisõnu, praeguses kasvanud nõudluse olukorras vabaneb igapäevaselt jooksvalt neljas päev. Kuna oleme suunanud tellimuste täitmisse lisaressurssi, sealhulgas viimase kahe nädala jooksul on meiega liitunud ligi 70 uut inimest, siis jooksvalt avaneb ka tarneaegasid selle neljapäevase perioodi jooksul,” lisas ta. 

Prisma kommunikatsioonijuht Ivo Rulli sõnul on jaeketi e-pood kaasanud märkimiväärselt lisatööjõudu nii tellimuste komplekteerimiseks, nende klientidele kohaleveoks kui klientidega suhtlemiseks. “ePrisma tellimuste hulk on pidevas tõusus ning teeme jõupingutusi edasiste tellimuste kasvuga hakkama saamiseks. Täna töötab ka ePrisma tellimuste komplekteerimisel 24/7,” ütles ta BNS-ile. 

Rulli sõnul on lisaks esmatarbe toidukaupadele väga nõutud tootekategooriad ka näiteks desinfitseerimisvahendid. “Näha on ka väga kange viina tellimuste tõusu, mida ilmselt kasutatakse samuti desinfitseerimisvahendina. Nõudlus on kasvanud ka IT- ja spordikaupade kategooriates.”

Barbora valmistub ka oma tegevuse laiendamiseks – ettevõte toob turule teenuse Barbora Express, mis pakub üle Eesti ostjatele võimalust oma e-ostudele järgi minna 33 Maxima kauplusesse suuremates keskustes Eesti maakondades.

POSTITA KOMMENTAAR

Palun sisesta kommentaar !
Palun sisesta oma nimi