Investeerimine loovusesse on äritegevuse ümberkujundamise vajadus ja võimalus! Eriti just praegusel hetkel, kus kogu maailm seisab igapäevaselt silmitsi COVID-19 poolt tingitud segadusega.

“Enamus ettevõtjad mõtleb täna oma äritegevuse ümberkujundamisele, ometi ei seosta me seda üldjuhul kunagi loovusega” rääkis Must Muna Reklaamiagentuuri tegevjuht Peeter Jürgenson.

“Inimloomusele omaselt püütame esmalt alati säilitada olemasolevat, tehes samu tegevusi edasi, aga püüdlikumalt. Püüme kasu lõigada efektiivsusest. Näiiteks püüavad paljud hetkel kasu lõigata turundus- ja reklaamimaailma tehnoloogia valdkondade MarTech ja AdTech uuendustest, aga tegelikuks võtmeküsimuseks jääb ikkagi loovus. Just loovus muutis hiljuti taksoäri jäädavalt. Sellist loomupärast loovuse ja äriedu vahelist seost võib märgata pea igal pool.” 

Martech = Marketing + Technology. Tehnoloogilised lahendused mis aitavad turundusalaseid eesmärke saavutada. 
AdTech = Advertising + Technology. Tehnoloogiad mis aitavad reklaame sihtida.

Forrester uuris hiljuti Ameerika Ühendriikides loovuse investeeringutasuvust (ROI) võrreldes MarTechi ja AdTechi kasutuselevõtuga ning leidis, et fookuse muutmine tehnoloogialt loovusele võiks anda investeeringutasuvuse kasvuks lausa 18%.
Turunduse efektiivsust käsitlevas uurimuses “The effectiveness code”, mille kaasautorid olid turunduseksperdid Peter Field ja Previously Unavailable’i asutajaliige James Hurman, kirjeldatakse samuti selgeid tõendeid, et kvaliteetne loovtöö võib viia müügi pikaajalise kasvu ja kaubamärgi paremale ülesehitamisele.

Hetkel toimub ettevõtetes loovuse rolli ümbermõtestamine.

Ettevõtte tegevuse loov ümberkujundamine on miski, mis annab täna
ettevõtetele impulsi edasi liikumiseks — loov mõtlemine muudab seda, kuidas ettevõtted oma tööd ümber korraldavad, kuidas inimesed oma töö teevad ja kuidas kliente protsessi kaasatakse.

Sellist loovmõtlemist võib täna märgata pea igal pool. Nii ettevõtte sisemiste kui ka välimiste protsesside ümberkorraldamisel. Sellest on abi efektiivsuse ja kvaliteedi suurendamisel.

Loovus loob lojaalsust ja seoseid tarbijatega viisil, mida me varem näinud või märganud pole.

Pandeemia on praeguse maailma viis sundida meid arenemiseks loovust kasutama. Usun, et näeme üsna pea veel palju ning põnevaid loovlahendusi. Kaubamärgid kohanevad ja kohanduvad juba praegu suurel kiirusel ning kujundavad ümber pakutavat tarbijakogemust.

Ettevõtja – investeeri loovusesse, kaasa loovaid inimesi ja loovaid meeskondi!

Must Muna Reklaamiagentuur meeskonna ja tegemiste kohta saad rohkem teada nende kodulehelt.

POSTITA KOMMENTAAR

Palun sisesta kommentaar !
Palun sisesta oma nimi