Telia alustab koostöös Viljandi tehnoloogiaettevõttega Cleveron iseteenindus-esinduste ehk kapslite katsetamist, esimene taoline esindus jõuab novembris Raplasse.

Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juhi Katre Liibergi sõnul hakkavad iseteenindus-esindused ehk kapslid oma eesmärki teenima regioonides, kus Telial esindust pole, aga klientidel on soov oma seadmeid välja vahetada või tellitud kaupa kätte saada.

“Oleme pikalt otsinud võimalust taastada jätkusuutlikult oma kohalolek väiksemates linnades ja asulates üle Eesti. Kahjuks pole seni kasutusel olnud lahendused olnud äriliselt jätkusuutlikud,” nentis Liiberg pressiteates.

Telia iseteenindus esindus / Telia

“Näeme, et lahendus aitab meil parandada teenuste ja teenindustoe regionaalset kättesaadavust ning samal ajal kasvatada inimeste seas digilahenduste kasutusoskust,” lisas Liiberg.

Iseteenindus-esindused põhinevad Cleveroni pakiautomaatidel. Kapslisse sisenenud klient saab puutetundliku ekraani abil ühenduse Telia kõnekeskuse konsultandiga. Ekraani juurde kuuluva makselahenduse kaudu saab kaupade eest tasuda ning seejärel, juba eelnevalt täidetud pakirobotist koodi abil oma asjad välja võtta. 

Tehnika uudised, Telia iseteenindus esindus

Eeltäidetud pakirobotist saab muuhulgas kätte nii digibokse, ruutereid, SIM-kaarte kui ka näiteks telefone.

Pikemas perspektiivis on plaan iseteenindus-esindus täielikult automaatseks arendada.

POSTITA KOMMENTAAR

Palun sisesta kommentaar !
Palun sisesta oma nimi