Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) e-teeninduse kaudu turismiettevõtete kriisitoetuse ja väikeettevõtja kahjude hüvitamise toetuse taotluste vastuvõtt on seoses suure taotlemise mahuga ajutiselt häiritud.
EAS tegeleb probleemi lahendamisega, teatas sihtasutus. Ettevõtjatel, kel ei õnnestu EAS-i iseteeninduskeskkonnas taotlust esitada, palub EAS digiallkirjastatud taotluse koos lisadega saata aadressile taotlus@eas.ee.
Vastavalt valitsuse kinnitatud määrustele menetletakse taotlusi esitamise järjekorras. EAS tagab, et seda nõuet järgitakse nii iseteeninduskeskkonnas kui ka e-postiga saadetud taotluste puhul.
Taotluste esitamise ja toetuste täpsete tingimuste kohta leiab info EAS-i kodulehelt.
EAS palub vabandust kõikide ettevõtjate ees, kelle taotluse esitamisel esines tehniline tõrge.